Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje dokładnie sprawdzony.Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi kupujący. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać sprzedającemu. (Dane kontaktowe podane zostały w pierwszym punkcie regulaminu)
Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania przesyłki. Kupujący zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o zwrocie przesyłki. Zakupione towary podlegające zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania, montażu itp. Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach, nie zaklejone bezpośrednio taśmą pakową. W przypadku odesłania krzeseł bez oryginalnego opakowania, od sumy zwrotu zostanie potrącone 10 % od wartości przesyłki.(Przesyłki zwrotne nadawać należy na adres przedsiębiorstwa podany w punkcie pierwszym regulaminu.)
Towar zakupiony na miejscu w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi.
UWAGA!
Do zwracanego towaru dołączyć należy dowód zakupu, fakturę VAT lub paragon fiskalny. W przypadku gdy dowód zakupu nie zostanie dołączony do przesyłki zostanie ona odesłana, koszt ponownej dostawy ponosi klient.
UWAGA!
Przesyłki zwrotne które wymagają płatności za pobraniem nie zostaną odebrane.
Przedsiębiorstwo Escal zobowiązane jest do określenia stanu zwracanych urządzeń a także do uregulowania należności względem klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Sprzedawca wystawia Fakturę korygującą VAT i przesyła ją na adres podany przez klienta. Pieniądze zwracane są za pomocą przelewu lub przekazu pieniężnego na adres wskazany przez kupującego w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez sprzedawcę podpisanej przez kupującego Faktury korygującej VAT. Sprzedawca nie odpowiada za błędne wskazanie adresu zwracanych pieniędzy przez kupującego.